اسباب بازی میکروفن دستی

1688

بلندگو اسباب بازی قابلیت تعویض صدا یک هدیه ایده آل برای کودکان بالای 5 سال و طرفدار بازی های گروهی هیجانی و شغل بازی کودک میباشد.

جزییات بیشتر

4,000,000 ریال

افزودن به علاقه‌مندی‌ها

مشخصات

طول6.5 سانتی متر
عرض6.5 سانتی متر
ارتفاع11 سانتی متر

اطلاعات بیشتر

بر روی دسته اسباب بازی جای چهار باتری گرد است که با باز کردن درب مربوط به جای باتری می توانید باتری ها را در جای خود قرار دهید. حال دکمه روی بدنه را می توانید روی چهار حالت مختلف اکو، بچه، ربات و یا پیرمرد قرار دهید، دکمه سفید را فشار داده و به همان صورت نگه دارید، سپس دهان خود را نزدیک بلندگو بگیرید و صحبت کنید. برای اینکه صدای شما شفاف و بلند باشد یا دهان خود را به بلندگو نزدیک نمایید و یا دست های خود را دور قسمت دهنی بلندگو بگیرید و سپس حرف بزنید. دکمه تغییر صدا بر روی هر حالتی باشد صدای شما با همان حالت پخش می شود.تغییر صدای کودک به راحتی می تواند توجه او را به خود جلب نماید، حس کنجکاوی کودک را بر انگیزد و توانایی اکتشافی کودک را تقویت نماید. با استفاده از این اسباب بازی مهارت های شنیداری کودک تقویت می گردد و فعالیت های ذهنی کودک بهبود می یابد. ضمنا کودک با استفاده از بلندگو می تواند مهارت های خوانندگی و گویندگی را در خود تقویت نموده و اعتماد به نفس او افزایش یابد. تغییر صدای کودک توسط این اسباب بازی علاوه بر اینکه بسیار سرگرم کننده است، توانایی های ذهنی، تفکر و خلاقیت کودک را تحت تاثیر قرار داده و مهارت های حرکتی او را بهبود می بخشد. این اسباب بازی دارای فرورفتگی و برآمدگی زیادی است و با لمس این اسباب بازی حس لامسه کودک نیز درگیر می شود و رنگ های شاد و جذابی که دارد بینایی کودک را تحریک می نماید. با بلندگوی مدل تغییر صدا می توانید در دورهمی های خود در کنار خانواده دسته جمعی آهنگ های شادی را با هم بخوانید، صدای خود را تغییر دهید و اوقات مفرحی را برای خانواده ایجاد کنید. این اسباب بازی دارای بسته بندی مناسبی است و برای کودک بسیار سرگرم کننده خواهد بود و برای کودکان 5 سال به بالا، هدیه ای بسیار عالی و انتخابی بسیار هوشمندانه می باشد.

نقد و نظرات

نظر خود را بیان کنید

اسباب بازی میکروفن دستی

اسباب بازی میکروفن دستی

بلندگو اسباب بازی قابلیت تعویض صدا یک هدیه ایده آل برای کودکان بالای 5 سال و طرفدار بازی های گروهی هیجانی و شغل بازی کودک میباشد.

نظر خود را بیان کنید

محصولات مشابه