استخر بادی طرح پروانه

51202

استخر بادی  BESTWAY 51202محصولی با ساختار ساده می باشد اما با این تفاوت که از رنگ های جذاب و شاد تشکیل شده است. دیواره این استخر بادی به صورت حلقه ای و خمیده بوده است که بادی می باشد و وزن کمی را به خود اختصاص می دهد.

جزییات بیشتر

این محصول در انبار موجود نیست

تولید کننده
بست وی - bestway

12,000,000 ریال

افزودن به علاقه‌مندی‌ها

مشخصات

وزن6 كیلوگرم
قطر168 سانتی متر
عمق38 سانتی متر
ظرفیت481 لیتر

اطلاعات بیشتر

افرادی که به سمت داشتن این محصول جذب می شوند می توانند آن را به راحتی با خود به همراه داشته باشند و در موقعیت های مختلف به راه اندازی آن اقدام کنند. استخر بادی مد نظر مورد علاقه کودکان می باشد و می تواند فضای ایمن و استانداردی را برای علاقه مندان به وجود آورد.در نتیجه کودکان یا به تنهایی یا به همراه دوستان خود قادر به استفاده از این استخر بادی پروانه ای BESTWAY51202 خواهند بود. محصول ساخت شرکت بست وی است که می تواند بهترین و بیش ترین میزان کارایی را به وجود آورد. در نتیجه افرادی که تمایل به داشتن یک محصول مقاوم با طول عمر بالا دارند می توانند این استخر بادی را مورد پسند قرار دهند و خرید آن را نیز انجام دهند. استخر بادی مد نظر به راحتی به حالت تاشو در می آید و می تواند در فضایی کم نگه داری شود. در نتیجه نگه داری از آن نیز افراد را دچار مشکل نخواهد کرد و برای آن ها راحت است.استخر های بادی بست وی مناسب برای سنین مختلف تا سایز بزرگ و خانوادگی می باشد از قابلیت هایی که استخر بادی اینتکس دارند می توان به کارکرد آن ها با انواع پمپ های باد اشاره کرد .امروزه با کار زیاد وقت برای شنا رفتن به استخر کم پیش می آِید بنا براین استخر های بادی راه چا ره ای برای این کمبود وقت می باشد .استخر های بادی انواع مختلفی دارد استخر كودك و بزرگسال،استخر ساده و طرح دار،استخر مربع و مستطیل و دایره،استخر های طلقی،استخر های سایبان دار،استخر های صندلی دار.

مزایای استخر بادی  :نصب و راه اندازی بسیار راحت و آسان بدون نیاز به زیر سازی و گود برداری و هزینه های آبندی استخر، قیمت بسیار مناسب و ارزان ،تولید متنوع در اندازه ها و سایزهای مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف ،قابلیت جابه جایی و نقل وانتقال استخر به مکان دیگر ،بسیار کم حجم بوده و بعد ازجمع شدن جایگیر نمی باشد

  • استخر طرح پروانه
  • استخر با سایز مناسب برای شنا و آبتنی کودکان در همه سنین
  • قابل استفاده در منزل یا فضای باز
  • طرح و رنگ زیبا
  • دارای برچسب تعمیرات
  • تست سلامت کالا
  • خدمات پس از فروش

تنها در صورتیکه از  محصول بادی ای نظیر تشک بادی، مبل بادی، کاناپه بادی، استخر و وان بادی، صندلی بادی، اسباب بازی بادی و یا هر کدام از دسته بندیهای این سایت را خرید کرده اید  میتوانید از این پمپ ها استفاده نمایید در غیر اینصورت برای باد کردن لوازم دیگری همچون لاستیک ماشین و دوچرخه و لوازم بادی دیگر مثل بادکنک و... که به این سایت مرتبط نیستند

نقد و نظرات

نظر خود را بیان کنید

استخر بادی طرح پروانه

استخر بادی طرح پروانه

استخر بادی  BESTWAY 51202محصولی با ساختار ساده می باشد اما با این تفاوت که از رنگ های جذاب و شاد تشکیل شده است. دیواره این استخر بادی به صورت حلقه ای و خمیده بوده است که بادی می باشد و وزن کمی را به خود اختصاص می دهد.

نظر خود را بیان کنید

محصولات مشابه