1401
موتور دو زمانه آرام و كار آمد مناسب تمامی قایق ها
این محصول در انبار موجود نیست
اخطار: آخرین موجودی فعلی!
تاریخ در دسترس بودن:
تولید کننده پارسان-Parsun | |
موتور بنزینی3.6 اسب
موتور دو زمانه آرام و كار آمد مناسب تمامی قایق ها
دریافت کننده :
* فیلدهای مورد نیاز
یا لغو
ارتفاع | 97 سانتی متر |
وزن | 15 کیلوگرم |
معرفی کلی محصول
موتور قایق پارسان با بدنه بسیار مقاوم در برابر آب و خورندگی است این موتور امکان تنظیم ارتفاع برای آبهای پر عمق و کم عمق را داشته و دو زمانه است، تعویض دنده در این موتور بسیار راحت بوده و دنده جلو و خلاص دارد، فرمان آن قابل تنظیم بوده و برای مانورهای راحت تر در آب کارایی دارد روی فرمان در قسمت جلویی کنترل دریچه گاز برای کم و زیاد کردن سرعت قایق دارد و زیر همین قسمت یک سیستم خاموش کن اضطراری در هنگام مواجح با خطرات احتمالی دارد، برای سیستم خنک کنندگی موتور قایق پارسان یک ترموستات تعبیه شده است، سیستم کاهش دنده لرزشی برای کار کردن صاف و بی سر صدا دارد، در مورد سیستم جرقه زنی این موتور باید گفت که از نوع TCI است و باعث زود تر روشن شدن موتور میشود، این موتور بدون ایجاد سر و صدا کار کرده و ایجاد آلودگی نمیکند..
ویژگی موتور بنزینی 3.6 اسب بخار:
موتور قایق بنزینی پارسان با توان 3.6 اسب بخار، یک محصول مناسب برای قایق های بادی کف فایبر گلاس و انواع قایق های غیر بادی که با عنوان قایق های فایبر گلاس تا ظرفیت 5 نفره شناخته میشوند میباشد، قیمت موتور قایق پارسان مناسب بوده و تمامی قطعات این موتور از یاماها موتور کپی برداری شده و این برند امریکایی در چین تولید میگردد، از انواع قایق های بادی مورد استفاده برای این موتور میتوان به قایق بادی مارینر 4 نفره، جیمینی 2 و 3 نفره نام برد.
موتور قایق پارسان 3/6 اسب بخار از انجین دوزمانه آب خنک 74 سی سی بهره می برد که به نظر برای حرکت دادن قایق بادی سری اینتکس مانند : اکسروشن ، سی هاک ، مارینر ، قایق بادی جیمینی ، قایق های فایبرگلاس تا وزن 100 کیلوگرم و همچنین پلی اتیلن مناسب می باشد. البته انتظار سرعتی معادل جت اسکی را از این موتور نداشته باشید ولی خوب در رده موتور های سبک و کم حجم سرعتی کاملا مناسب دارد
موتور قایق بدون دود
کلیه انجین های دوزمانه دارای دود بسیار خفیفی می باشند ولی به شرط این که بنزین و روغن به نسبت درست مخلوط شود. رعایت نسبت روغن و بنزین از مهمترین عواملی است که در عمر موتور قایق دوزمانه تاثیر دارد. اگر روغن مخلوط شده کمتر از حد مجاز باشد باعث گریپاز ( قفل و یا جام) موتور قایق خواهد شدو اگر بیشتر از حد مجاز مخلوط شود باعث دیر روشن شدن موتور ، دود بسیار زیاد ، گرفتگی مجاری اگزوز ، سنگین کار کردن موتور و در نهایت فشار زیاد بر موتور خواهد شد.
پارسان 3/6 بسیار کم صدا است
بدلیل اینکه اگزوز موتور قایق در داخل آب قرار دارد ، هیچ صدایی شما را آزار نخواهد داد و با کمال آرامش از تفریح خود لذت ببرید.
موتور قایق پارسان 3/6 اهرم وضعیت دنده دارد
موتور قایق 3/6 پارسان دارای اهرم وضعیت دنده است به این صورت که دو حالت را بوجود می آورد خلاص و دنده جلو. این موتور نیز فاقد دنده عقب است ولی به دلایلی که در ادامه خواهیم گفت احتیاجی به دنده عقب نیست.
چرخش 360 درجه
موتور قایق 3/6 اسب بخار پارسان از جمله موتورهای گلو آسیابی هست.دلیل اینکه میگوییم آسیابی این هست که این موتور قایق قابلیت چرخش 360 درجه را دارد. ولی حتما می پرسید این قابلیت چه کمکی به ما می کند؟ خوب همانطور میدانید موتور قایق 3/6 اسب بخار پارسان فاقد دنده عقب هست ولی شما میتوانید با چرخاندن 180 درجه ای موتور به سمت عقب نیز حرکت کنید. در اصل موتور قایق هایی که گلوی آسیابی دارند احتیاجی به دنده عقب ندارند. از دیگر موارد استفاده چرخش 360 درجه ای میتوان به قایق های نام برد که محل نصب موتور قایق ندارند و شما میتوانید موتور قایق را از کناره های قایق متصل کنید و از قایق سواری لذت ببرید.
آب خنک
سیتم خنک کاری این نوع موتور قایق آب خنک است یعنی برای خنک نگه داشتن انجین موتور قایق و جلوگیری از گریپاژ (قفل یا جام) از آب دریا استفاده می شود. بدین صورت که آب خنک دریا توسط پروانه واتر پمپ مکش شده و به داخل مجاری خنک کاری سیلندر پمپ میشود سپس بعد از گرفتن حرارت موتور از قسمت پشتی موتور قایق خارج می گردد.
خاموش کن اضطراری
هنگام باز کردن بسته بندی موتور به طناب قرمز رنگی به حالت فنری بر خواهید خورد ، یک طرف این طناب به خاموش کن اضطراری روی دسته فرمان نصب میشود و طرف دیگر آن به بدن راننده قایق موتوری نصب میگردد تا در صورت بروز حادثه و پرت شدن راننده قایق موتوری ، موتور خاموش شود و قایق موتوری از حرکت باز بماند.
متعلقات همراه موتور قایق
در بسته بندی موتور قایق ، جعبه ابزار شامل آچار ،انبر دست و پیچ گوشتی ، طناب هندل اضطراری ، واشر مربوط به پیچ تخلیه روغن گیربکس وجود دارد.
طناب هندل اضطراری
برای روشن کردن موتور قایق، هندل دستی تعبیه شده است . بدین صورت که در قسمت جلو موتور قایق ، دسته مشکی رنگی که متصل به طناب سفید رنگ است را پس از گرفتن خلاصی با تمام قدرت به سمت خود بکشید.بعد از روشن شدن موتور قایق آن را به حالت قبل بر می گردانید. تا این قسمت ماجرا حالت نرمال کارکرد هندل موتور قایق بود ولی ممکن است شرایط عوض شود و در وسط دریا طناب هندل پاره شود ، چاره چیست؟ در این وضعیت طناب هندل اضطراری به کمک شما می آید. ولی به چه طریقی از طناب هندل اضطراری استفاده کنیم؟ مشکلی نیست به دفترچه راهنمای فارسی مراجعه کنید یا اینکه با مرکز خدمات پس از فروش یاماها موتور ایران ارتباط برقرار کنید.
بهترین گزینه برای مسافرت های شما میباشد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی این محصول می توانید با همکاران ما تماس گرفته تا شما را راهنمایی کنند