پرفروش ترین‌ ها

ثبت نام کنید

تولید کننده‌ها

محصولات جدید

فراهم کننده‌ها

محصولات ویژه

همه چیز درباره تخت بادی و تشک بادی | تیدبیت

همه چیز درباره تخت بادی و تشک بادی | تیدبیت

تخت بادی  یا تخت خواب های بادی از محبوب ترین محصولات بادی فروشگاه تیدبیت می باشد.با بیش از 115 طرح متنوع تخت خواب های بادی یك نفره و دو نفره تمام مخمل فوتر در رنگ بندی متفاوت می باشد.تخت خواب های بادی بهترین جایگزین برای تخت خواب های چوبی و فنری و فلزی هستند.

مزایای تخت خواب بادی: حجم كم و مقاومت بالا، پر و خالی شدن كمتر از 3 دقیقه ،حمل و نقل آسان،قابلیت استفاده در فضاهای كوچك،دفاتر و آپارتمان ها،از نظر اقتصادی نیز مقرون و به صرفه است،بسیار مناسب برای استفاده مهمانان، بدون نیاز به انبار كردن حجم بالایی از رخت خواب،سبكی فوق العاده،نرمی و راحتی استاندارد،قابل حمل بودن برای مصارف گوناگون،هزینه پایین،ضد تعریق می باشد.

تخت بادی تیدبیت

تخت های بادی اینتکس از خواب رفتگی اعضای بدن مثل دست یا پا در موقع خواب جلوگیری کرده و نقش موثری در آرامش کامل در هنگام خواب دار تخت بادی نوعی تشک است که با هوا به جای فوم و لاتکس پر شده است که از نظر پزشکی و درمانی محصول تایید شده ای است و پزشکانی که تخصص ارتوپدی دارند بیماران خود را الزام به استفاده از این دسته محصولات می کنند.
تخت بادی از نظر من مزایای بسیاری دارد. اول اینکه تخت بادی یا تشک بادی از نظر طبی و درمان انواع مفصل درد ، استخوان درد و آرتروز مفید شناخته شده است. و از این نظر تصویب شده که بدن ما هنگامی که به خواب میرویم به شکل های مختلفی قرار میگیرد و گاهی به صورت ناخودآگاه با بد خوابیدن به ماهیچه ها و بدن فشار وارد میشود. تا به حال شده که صبح از خواب بیدار شوید و بدنتان احساس خستگی و درد داشته باشد؟؟؟

جواب همه ما از جمله خودم مثبت میباشد. این همان بدخوابی یا خواب رفتن عضلات ناشی از خوابیدن به شکل غیر اصولی است.تخت بادی با قابلیت انعظاف پذیری بسیاری که دارد و به دلیل نرمی و یکدست نبودن آن خودش را با بدن تنظیم میکند و پرکردن بخش هایی از کمر ، پاها ، گردن و لگن را عهده دار میشود و میتوان گفت این یکی از بهترین ویژگی های تخت بادی است.

میتوان گفت منظور ازاینکه میگویند تخت خواب های بادی قابل تنظیم هستند این است که شما میتوانید به راحتی تشک بادی خودتان را بیشتر یا کم تر از حد نرمال باد کنید در این صورت بیمارانی که به جای سفت یا نرم تری جهت استراحت نیاز دارند امکان بیشتری میدهد که محل استراحت خود را نسبت به راحتی شان تعیین کنند.


طرح بندی روی تخت بادی نیز بر روی سلامت بدن بیماران تاثیر بسیار گسترده ای دارد. در نظر بگیرید شخصی باید به طور ثابت از تشک های بادی استفاده کند و بدنش در حد امکان اصلا تکان نخورد پس تخت بادی برای این بیماران بهترین راه حل است زیرا فراز و نشیب های طراحی شده در ساخت این تشک ها هوا را از زیر فرد عبور می دهد تا در مدت طولانی موجب زخم بستر و یا تعریق بیش از اندازه که موجب سوزش و قرمزی شود را نداشته باشند. همچنین تخت خواب های بادی مخصوص استراحت بیماران یک لایه و پوشش سفت و جنس مخمل یا جیر را دارا هستند که این موجب افزایش طول عمر تشک میشود.

آیا تا به حال به خوابیدن در ماشین فکر کرده اید؟

شاید شما در حال برنامه ریزی برای یک سفر جاده ای هستید و نمی خواهید به پرداخت هزینه های هر شب در هتل بپردازید. خوب ، شما شانس این را دارید که یک تخت در ماشین و پشت ماشینتان داشته باشید که هر زمان خواستید آنرا باد کنید و روی آن بخوابید و صبح بادش را خالی کنید و هیچ اثری از تخت نبینید. تشک بادی داخل ماشین شما را میتواند از هزینه های هتل و اجاره ویلا راحت سازد.

تشک بادی در ماشین


از سایر مزیت های این تخت های بادی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1- قابلیت حمل آسان ، وزن کم
2- بسیار مناسب برای استفاده میهمانان بدون نیاز به انبار کردن حجم بالایی از رختخواب
3-قابلیت استفاده در فضاهای کوچک، دفاتر و آپارتمانها ( امکان پر و خالی شدن در زمان بسیار کم )

تمامی تخت خواب های اینتكس را از ما بخواهید و در نظر داشته باشید که کلیه محصولات اینتكس به روز می باشد پمپ های بادی اینتكس 2 سال ضمانت پس از فروش دارند و  همه محصولات بادی شامل 48 ساعت تست سلامت كالا و خدمات پس از فروش می باشد.