ثبت نام کنید

محصولات جدید

محصولات ویژه

اسباب بازی 

اسباب بازی

اسباب بازی ها گنجینه های  كودكان هستند. به همین دلیل، در انتخاب آنها نهایت دقت و وسواس را به خرج دهید زیرا برخی از آن ها می توانند برای كودك دلبندتان خطرناك باشند. بد نیست بدانید سالانه كودكان زیادی در اثر جراحات ناشی از اسباب بازی های خود راهی بیمارستان می شوند و یك سوم آنها زیر 5 سال سن دارند. در چگونگی ارائه اسباب بازی به كودكان دو دیدگاه وجو...

اسباب بازی ها گنجینه های  كودكان هستند. به همین دلیل، در انتخاب آنها نهایت دقت و وسواس را به خرج دهید زیرا برخی از آن ها می توانند برای كودك دلبندتان خطرناك باشند. بد نیست بدانید سالانه كودكان زیادی در اثر جراحات ناشی از اسباب بازی های خود راهی بیمارستان می شوند و یك سوم آنها زیر 5 سال سن دارند. در چگونگی ارائه اسباب بازی به كودكان دو دیدگاه وجود دارد. بعضی از روانشناسان معتقدند كه به كودك فرصت دهیم تا با اسباب بازی ور رفته و طرز كار آن را یاد بگیرد. آنها معتقدند نباید طرز كار با اسباب بازی را به كودكان یاد داد.باید آنهارا آزاد گذاشت تا خودشان آن را كشف كنند. اصولا در هركاری كه بچه می كنند باید به آن ها امكان داد تا خودشان آن را انجام دهند.مگر آنكه قادر به انجام آن نبوده و  یا از شما كمك بخواهند.كودكان را آزاد و مستقل تربیت كنیم. هرگاه چیزی را به كودك یاد دهیم،مانع شدیم تا خود،آن را شخصا كشف یا اختراع كند. بعضی روانشناسان نیز معتقدند كه ابتدا والدین  با اسباب بازی مقداری بازی كنند تا كودك با نحوه عملكرد اسباب بازی آشنا شود و سپس كودك را به حال خود واگذار نماید تا به بازی بپردازد. مناسب ترین زمان برای بازی با كودك ،زمانی است كه كودك سیر و آرام باشد و محیط اتاق آرامش لازم را داشته باشد تا او بتواند از تمركز حواس كافی برخوردار شود. ابتدا نام اسباب بازی را به زبان آورید. بعد طرز بازی كردن با اسباب بازی را به كودك یاد دهید. این كار را دو تا سه بار تكرار كنید. همكاری بزرگتر در بازی با كودك سبب جلب علاقه او به بازی خواهد شد. از كودك نباید انتظار داشت، حتی با وجود اسباب بازی های گوناگون،بتواند به بازی مشغول شود. چون او هنوز با راه های بازی آشنا نیست. والدین با شركت در بازی های كودك خود،به طور مستقیم اورا هدایت كرده و تجارب اورا بالاتر می برند. اسباب بازی های بادی اینتكس  كاملا بی خطر بوده و قابل شست و شو و مناسب برای تمامی رده های سنی میباشد. اسباب بازی باید باعث تقویت فكر كودك شود و زمانی مفید است كه كودك با آن بازی كند نه از آن نگهداری كند.اسباب بازی كودك نباید زیاد باشد كه نداند با كدام بازی كند، در ضمن لوكس و گرا ن قیمت هم نباشد. مناسب سن و رشد جسمی و ذهنی كودك باشد.اسباب بازی به بچه ها در سنین قبل از دبستان در مطلوب كردن رفتار اجتماعی كمك می كند. مكمل شدن اسباب بازی با تلویزیون باعث می شود كه آنچه از تلویزیون دیده اند در بازی و با اسباب بازی به كار برند.آنچه كودك از تلویزیون می آموزد بستگی به سطح رشد كودك و ماهیت برنامه هایی كه تماشا می كند، دارد. برنامه تلویزیون در همه كودكان تأثیر یكسانی ندارد.بچه ها از تلویزیون هر دو رفتار جامعه پسند و پرخاشگرانه را می آموزند و چگونگی رفتار را می آموزند.می توان خطر سرگرم شدن كودك را به وسیله رادیو، فیلم و تلویزیون پیش بینی كرد كه آنها از زمان كافی و فضای مناسب برای بازی های دلخواه، خودبه خود محروم می شوند.كودك می تواند احساسات اعتراض آمیز، خصومت و ترس را روی اسباب بازی منتقل كند، بدون این كه از اسباب بازی كیفر ببیند.

بیشتر

زیرشاخه‌ها

  • ماشین های کنترلی

    هیجان سرعت رو میتونین با ماشین کنترلی تجربه کنید خیلی ها وقتی ماشین کنترلی میبینن فکر میکنن یک اسباب بازی ساده است. در حالی که این ماشین ها بعضی وقتها 4000 قطعه دارن ماشین کنترلی به دودسته سوختی والکتریکی تقسیم می شوند که نوع سوختی آن نیز دونوع است:ماشین درون سوز(نیترو) وماشین بنزینی به طور کلی این ماشین ها در دو کلاس روی جاده (on road) وخارج جاده(off road)تولید می شوند وتمام اجزای یک ماشین واقعی را در مقیاس کوچک تر دارند.به عنوان مثال گیربکس، دیفرانسیل، کمک فنر هیدرولیک ،  پیستون ومیل لنگ دارند .حجم موتور این ماشین ها متفاوت از حدود 2/5تا6سی سی است که دارای سرعت دور موتور وشتاب متفاوت هستند حجم باک انها نیز از 50 تا 150 سی سی متغیر است که برای زمان حرکتی بین 20 تا 40 دقیقه کافی به نظر می رسد. اغلب این ماشین ها دو دیفرانسیل بوده وچهار چرخ آنها قابلیت حرکت دارد.برای کنترل این ماشین ها هم از یک فرستنده وگیرنده رادیویی استفاده می شود به طور معمول برد مسافتی این فرستنده وگیرنده حدود 300متر بوده که فاصله نسبتا بالایی است.شاید باور نکنید اما سرعت همین ماشین ها مقیاس کوچک در برخی مدل های آن به 140کیلومتر می رسد در شتاب اولیه هم بسیاری از انها توانایی این دارند تا پر شتاب ترین ماشین واقعی را جا بگذارند شتاب صفر تا صد کیلومتر برخی از سریعترین ماشین کنترلی 4/2ثانیه است.که تقریبا در حدود انداز های برخی مدل های واقعی است

  • اسکوتر

    با خرید اسباب بازی خوب و سرگرمی مناسب برای کودکان تحرک و نشاط و هیجان را به آنها هدیه دهید, چرا که در این روزها کودکان همه گوشی و موبایل و تبلت در دست دارند و تحرک شان کم شده است و دیگر از نشاط و هیجان بازی های کودکانه اثری نیست. اسکوتر کودک یک اسباب بازی و وسیله ای پرتحرک و عالی برای بازی و نشاط کودکان می باشد, که بچه ها می توانند با آن بیرون رفته و بازی کنند و هم سرگرم شوند و هم ورزش کنند و انرژی خود را تخلیه نمایند.اسباب بازی هایی که نیاز به هماهنگی و تعادل دارند مانند اسکیت ،اسکوتر و دوچرخه، به کودک مهارت های جدید را می آموزند و رشد اعتماد به نفس کودکانتان را تقویت می کند. علاقه مندی طبیعی آنان به کشف جهان را ارضا می کند.وسایل ورزشی را انتخاب کنید که دارای سطح بندی و درجات دشواری از آسان به سخت باشد تا کودک فرصت این را داشته باشد که مهارت هایش را در استفاده از آن وسیله افزایش دهد. اسکوتر نوعی موتور سیكلت است كه  به وسیله پاهای كسی كه سوارش می شود كنترل می گردد. توسعه اسكوتر از دوره میان دو جنگ جهانی شروع شد و پس ازجنگ جهانی دوم محبوب شد.دلیل محبوبیت این وسیله نقلیه ارزانی وآسانی پارك كردن آن بوده است. وسیله ای راحت و جذاب برای  بازی کودکان و نوجوانان و نیز بزرگسالان میباشد این وسیله در انواع دو  چرخ و سه  چرخ طراحی‌  گردیده  است  و  شامل صندلی‌ در قسمت عقب، فضای میانی‌  و فرمان در جلو می‌ باشد. در  بیشتر نمونه های رایج  اسکوتر نیز فاقد صندلی میباشد امکانات اسکوتر ها با توجه به مدل های آنها متفاوت می باشد. در قسمت پایین مدل های مختلف اسکوتر موجود می باشد که با باز نمودن هر یک از آنها جزئیات و نیز قیمت آن قابل مشاهده می باشد. بد نیست که بدانید اولین اسکوتر در سال ۱۹۶۸ و توسط الن ثییمی‌ ساخته شده است. اسكوتر می تواند یكی از بهترین وسیله های بازی برای كودكان در مقایسه با دوچرخه و موتور و ماشین های كنترلی باشد.

  • چادر بازی کودکان

    لذت زندگی در چادر از کودکی همراه همه‌ی بزرگ‌سالان است. همه‌ی ما دوست داریم حداقل یک‌شب در چادر زندگی کنیم و این لذت ساده را بچشیم. شاید شما هم این تجربه را داشته‌اید که در زمان کودکی، ملحفه‌های مادرتان را پنهانی برداشته و با آن‌ها یک چادر بازی برای خود ساخته‌اید و زیر آن ساعت‌ها بازی کرده‌اید.ساعت‌ها در یک محیط تمیز و پاکیزه بازی کرده و از آن لذت ببرد. چادر بازی کودکان یک وسیله‌ی بازی چندمنظوره و دوست‌داشتنی برای کودک است؛ زیرا می‌تواند مانند یک‌ اتاق شخصی، اسباب‌بازی‌هایش را به آنجا برده و ساعت‌ها بازی کند یا به‌عنوان یک جعبه‌ی اسباب‌بازی، وسایلش را در آن بریزد یا به علت سبکی و راحتی حمل ونقلش آن را با خود به پیک‌نیک یا کنار ساحل ببرد و درون آن بازی کند.از ابتدای سنین رشد كودكان علاقه بسیاری به اعلام استقلال و ایجاد حریم شخصی برای خود دارند چادرهای بازی كودكان با ایجاد فضای كوچكی برای بازی دلبندان شما،نشاط و روحیه استقلال را در آنها تقویت می كند چادرهای بازی كودكان با توجه به ابعاد كوچك و قابلیت حمل آسان می تواند همراه مناسبی برای فرزندان شما باشد. با خرید این  چادر های بازی  در اتاق كودكانتان مكانی مناسب برای بازی آنها فراهم كرده اید چادر ها ی بازی در مدل های مختلف ،انواع چادربازی كودكان،محصولات بازی و سرگرمی كودكان بخشی دیگر از محصولات این شركت می باشد. از این چادر ها در  فضای كم آپارتمان ها برای شاد و سرگرم كردن كودكان استفاده كرد.  چادر های بازی اینتكس به كلبه های بازی كودكان نیز معروف است. وسیله ای بسیار زیبا و كارآمد برای بازی و حتی نگهداشتن وسایل بازی  كودك شما به حساب می آید فروش عمده و جزئی چادر های بازی  اینتكس و بهترین وسیله  بازی برای تفریح و سرگرمی كودكان در  منزل و اتاق كودك می باشد

  • جامپینگ

    با جامپینگ سلامتی، نشاط، تلاش، هیجان،تمركز، شادی، قدرت، سرعت و اعتماد به نفس را به  كودكانتان هدیه دهید.باجامپینگ استرس،وحشت،پرخاشگری و بیماریهای رایانه ای را از كودكانتان دور نگه دارید و تحرك و ورزش را به منزل بیاورید.وسیله مناسب برای شهر بازی ،شهر بادی سرپوشیده ویا پارک ها واماکن عمومی و حتی مهد كودك ها،مراكز آموزشی و تفریحی ومناسب برای کسانی که میخواهند کاهش وزن داشته باشند ویا ورزش ژیمناستیک انجام دهند.جامپینگ ورزشی مفرح برای کودکان بوده و دارای رنگهای و طرح های متنوعی میباشد.جامپینگ وسیله ی مناسب برای بازی وتفریح در فضای بسته و باز است.جامپینگ های بادی از  شركت اینتكس ساخته شده از پی وی سی چند لایه بسیار فشرده و با استحكام بسیار بالا برای پرش و هیجان كودكان، تمامی جامپینگ های بادی اینتكس را به صورت جزئی و عمده از فروشگاه ما خریداری كنید.

  • تجهیزات مهدکودک

    هدف از ایجاد مراکز پیش دبستانی و مهد کودک کمک به رشد جسمی ،ذهنی ، عاطفی و اجتماعی نوآموزان و در نهایت کمک به شکوفایی استعداد ها و علایق آن ها می باشد .یکی از مهم ترین وظایف این مراکز ایجاد محیطی امن ،سالم ،مطلوب همچون کانون گرم خانواده برای کودکان است . تحقق چنین هدفی از دو بعد امکان پذیر می باشد:
    ۱-  تامین نیروی انسانی متخصص و کار آمد

    ۲-  چگونگی اصول طراحی فضای فیزیکی مناسب جهت احداث چنین مراکزی چنانچه بر این باور باشیم که انجام طراحی فضایی صحیح و منطقی می تواند هدایت کننده و مبین عملکرد های منطبق با آن باشد اغراق نخواهد بود که برای بعد دوم ارزشی همانند بعد اول قایل باشیم.

    از این رو ضابطه مند نمودن چنین فضا هایی این امکان را برای برنامه ریزان آموزشی و طراحان و دستگاه های اجرایی فراهم می آورد که با شناخت نیازها و روحیات استفاده کنندگان از این فضاها بتوانند به ایجاد محیط های پرورشی و آموزشی مطلوب و استاندارد برای گروه های سنی پیش دبستانی دست یابند .و از طرف د یگر از اختصاص ساختمان هاو فضا های نا مناسب به این مراکز یا ا عمال سلیقه ها و نظرات شخصی مختلف در طراحی اجتناب شود .

    امکانات و تجهیزات به وسایل گفته می شود که به منظور اجرای برنامه های مراکز پیش دبستانی و مهد کودک مورد نیاز است و ارتباط مستقیم با پرورش ،آموزش و نگهداری کودکان دارد .

    1- تهیه میز و صندلی چوبی متناسب با قد کودکان.

    2- تهیه کمد یا قفسه های نگهداری وسایل کودکان – نصب کلیه تجهیزات در فرو رفتگی دیوار – قفسه ها باید برای کودکان قابل دسترس باشد و در آن لوازمی چون کاغذ های رنگی ،مداد رنگی ،آب ،رنگ ،قلم مو ،برگه های مجلات و… قرار گیرد – قفسه های در دار و غیر قابل دسترس برای کودکان بطوری که مربیان بتوانند وسایلی چون قیچی ،انواع رنگ و وسایل برنده و تیز را در آن قرار داده و در موقع لزوم و تحت نظارت آن ها در اختیار کودکان قرار دهند.

    3- قفس مخصوص نگهدار ی پرندگان و حیوانات اهلی کوچک در صورت تمایل مربیان به آشنا کردن کودکان با این قبیل موجودات.

    4- یک جعبه کوچک خاک برای پرورش گل ها ،گیاهان یا سبزیجات به منظور آموزش کاشت و پرورش گل و گیاه به کودکان (در صورت استفاده از جعبه خاک برای پرورش گیاه ،الزاما از خاک های عاری از هر گونه آلودگی به کار گرفته شود.

    مهد كودك مكانیست برای كودكان تا عشقشان به یاد گیری را نشان دهند و دانش كلی و توانایی برای كنار آمدن با دیگران و علاقه به كشف جهان را گسترش دهند مهد كودك ها بهترین امكان را برای آموزش اولیه بسیاری از مفاهیم اجتماعی فراهم می كند مهد كودك های موفق مهد هایی هستند كه در كودكان ما روحیه تحقیق و بررسی را ایجاد كنند،پرورش دهند و آن را توسعه بخشند و به فضایی شاد و آموزشی تبدیل كنند. بسیاری از مادران و پدران با شنیدن اسم مهد كودك یاد والدین كارمند می افتند و تصور می كنند مهد كودك جایی است كه می تواند فرزندانشان را برای چند ساعت به دست افرادی بسپارند و خودشان به كارشان برسند اما در یك كلام باید گفت مهد كودك صرفا جایی نیست  كه سرپرستی كودكان را به عهده بگیرند  بلكه جایی است برای آموزش و اجتماعی شدن او. شركت ما مهد كودك های شما را با بهترین قیمت تجهیز می كند. جدیدترین، ایمن ترین، مستحکم ترین، استاندارترین وبا کیفیت ترین تجهیزات مهدکودک را در این فروشگاه بیابید.در این فروشگاه به کلیه نکات آموزشی همچون پرورش خلاقیت ،کارگروهی ،هوش اجتماعی توجه شده این فروشگاه مفتخر به تامین کلیه تجهیزات مهدکودک می باشد.

در صفحه
نمایش 241 - 270 از 726 قلم کالا
نمایش 241 - 270 از 726 قلم کالا