ثبت نام کنید

محصولات جدید

محصولات ویژه

تخت خواب و مبلمان 

تخت خواب و مبلمان

هدر ندادن پول در زمان هایی که درآمدها با خروجی ها کمتر تناسب دارد نیز یک هنر محسوب می شود. بنابراین بهتر است قبل از اقدام به خرید وسایل منزل، با مطالعه و آگاهی از ویژگی های وسیله مورد نظر خود، به این کار اقدام کنید.یکی از مواقعی که مشکل کم جایی، خود را به نحو بارزی نشان می دهد، هنگامی است که شما میهمانی دارید که شب نیز پیش شما می ماند. با داشتن ...

هدر ندادن پول در زمان هایی که درآمدها با خروجی ها کمتر تناسب دارد نیز یک هنر محسوب می شود. بنابراین بهتر است قبل از اقدام به خرید وسایل منزل، با مطالعه و آگاهی از ویژگی های وسیله مورد نظر خود، به این کار اقدام کنید.یکی از مواقعی که مشکل کم جایی، خود را به نحو بارزی نشان می دهد، هنگامی است که شما میهمانی دارید که شب نیز پیش شما می ماند. با داشتن تخت های بادی متحرک به راحتی این مشکل حل می شود. این تخت ها  را می توانید در هر جای منزل خود نصب کنید، به طوری که انگار یک اتاق اضافی در گوشه ای از پذیرایی خود ساخته اید و با رفتن میهمان نیز می توانید آن را جمع کنید و در گنجه ای بگذارید.تخت خواب بادی،مبل بادی،تشك بادی و كاناپه بادی  اینتكس جهت استفاده دائمی و كوتاه مدت در منزل،اتاق خواب،سفر و دفتر كار بسیار مناسب است می تواند بهترین جایگزین برای لوازم چوبی یا فلزی باشند كه از نظر راحتی مقایسه كردن آنها با اینگونه محصولات بسیار متفاوت است. از مزایای آنها به پرتابل بودن،سبك و كم جا بودن اشاره كرد كه این عمر باعث شده در عصر جدید خریداران به سمت كالاهای بادی روی بیاورند. این محصولات از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و استفاده از آنها بسیار آمش بخش و لذت بخش می باشد اینتكس بزرگترین تولید كننده كالاهای بادی در دنیا می باشد كه توانسته است جایگاه بسیار بالایی در این زمینه كسب كند. این تخت خواب ها از خواب رفتگی اعضای بدن مثل دست یا پا در موقع خواب جلوگیری کرده و نقش موثری در آرامش کامل در هنگام  خواب  و بیدار شدن سرحال دارند.محصولات شركت اینتكس در مقایسه با سایر محصولات از استحكام و مقاومت بالاتری برخوردار می باشد با هر سلیقه ای هستید می توانید محصولات اینتكس را انتخاب كنید اینتكس ار تنوع بسیار بالایی برخوردار است.

قیمت تمامی محصولات اینتكس بروز می باشد پمپ های بادی اینتكس 2 سال ضمانت پس از فروش دارند و  تمامی محصولات بادی شامل 48 ساعت تست سلامت كالا و خدمات پس از فروش می باشد.

بیشتر

زیرشاخه‌ها

  • کاناپه تخت خوابشو

    اگر بدنبال مدلی مناسب برای چیدمان خانه ۵۰ متری ایرانی و شیک می گردید.نیاز شما به گشت و گذار بیشتر در اینترنت را برطرف می کند.کاناپه های تخت خواب شو این امکان را به شما میدهد که یک تخت و یک کاناپه داشته باشید با اشغال کردن فضای بسیار کمی،یکی دیگر از راه هایی که باعث صرفه جویی در فضای خانه و هزینه های مالی می شود، استفاده از کاناپه هایی است که به صورت تخت نیز درمی آیند. این کاناپه ها را در هر قسمت از منزل که می خواهید می توانیدبگذارید، هر گاه که میهمان دارید و به فضای بیشتری نیاز دارید، قسمت تخت آن را جمع کنید و از آن به عنوان کاناپه استفاده کنید.این نوع کاناپه تخت خواب شو برای اتاق های کوچک استفاده می شود.هرچه زمان جلوتر می رود فضای آپارتمان های شهری روزبه روز كوچكتر می شود بطوریكه در طراحی این خانه معمولا از قسمت های دیگر این خانه كاسته می شود و به فضا های مهم تر خانه مانند  آشپزخانه، اتاق خواب و اتاق نشیمن داده می شود.در چنین شرایط قرار دادن مبلمان در اتاق خواب ها یكی از مشكلات خانواده ها است.یك اتاق خواب خوب به همان اندازه كه فضای آرام و دلپذیر برای استراحت و آسایش فراهم می كند دارای فضای كافی برای حركت دادن و نگهداری وسایل اتاق هم باشد بنابراین بهترین راه حل برای داشتن فضای كافی در اتاق خواب استفاده از مبل تخت خواب شو یا همان كاناپه تخت شو است كه هم می تواند فضایی برای نشستن ایجاد كند و هم به راحتی به تخت خواب تبدیل شود كاناپه های تخت خواب شو حتی از لحاظ هزینه ای هم به صرفه تر است . کاناپه بادی نسبت به مبل بادی وزن بیشتری را تحمل می کند معمولا  جنس کاناپه بادی تختخواب شواز نوع جیر میباشد. کاناپه بادی را میتوان در طول شبانه روز در محل کار ویا منزل استفاده کرد.کاناپه بادی تختخواب شو را به هیچ عنوان مورد شستشو قرار ندهید (بجز کاناپه طرح چرم). برای تمیز کردن کاناپه بادی تختخواب شو حتما از دستمال مرطوب استفاده کنید ومحصول را با کف وآب نشوید کاناپه بادی خود را به اندازه نرمال باد کنید واز فشار بیش از حد باد بپرهیزید تا  فرم محصول خراب نشود.

    قیمت تمامی محصولات اینتكس بروز می باشد پمپ های بادی اینتكس 2 سال ضمانت پس از فروش دارند و  تمامی محصولات بادی شامل 48 ساعت تست سلامت كالا و خدمات پس از فروش می باشد.

  • تشک بادی

    تشک های بادی تشک هایی هستند که قابلیت حمل نقل آسان دارند . نسبت به تشک های دیگر حجم کمتری دارند.مناسب کسانی که تشک سبک و قابل حمل احتیاج دارند .تشک بادی , جای کمی اشغال میکنه در مواقعی که احتیاج به تشک اضافی دارید کاربرد دارد.یک تشک خوب تکیه گاه مناسبی برای بدن (از سر تا پا) است و حالت ستون فقرات را در همان وضعیت ایستاده نگه می دارد. در زمان انتخاب تشک بیشتر به وضعیت قرار گرفتن شانه، باسن و کمر بر روی تشک دقت کنید چون در هنگام خواب بیشترین وزن بدن روی این نقاط می افتد. تشک باید به اندازه ای سفت باشد که ستون مهره ها در "وضعیت عملکرد" (یعنی همان مقدار انحنائی که در حالت ایستاده در کمر وجود دارد) قرار بگیرد. اگر تشک آنقدر سفت باشد که این انحنا به طور کامل از بین برود و یا آنقدر نرم باشد که کمر بیش از اندازه انحنا پیدا کند، فرد دچار کمر درد می شود. البته وزن افراد در تهیه تشک مناسب مهم است.افرادی که از تشک به دلیل حجم زیاد آن استفاده نمی کنند و در واقع با تشک مشکل دارند بهتر است که از تشک های بادی استفاده کنند ،تشک بادی تشکی است که با هوا پر شده و دارای ارتفاع حدودا"22سانتی متر از سطح زمین می باشد ،تشک های بادی سطحی لطیف دارند و تعریق نمی کنند و با توجه به وزن بسیار پایینی که دارند به راحتی قابل حمل می باشند و در منازل و مسافرت ها و کمپینگ و چادرهای مسافرتی می توان مورد استفاده قرارداد.تشک های بادی به دلیل بافت ها و محافظ جداگانه ای که در بین لایه هایشان است مورد تایید پزشکان قرار گرفته اند و جزو تشک های طبی محسوب می شوند .تشك بادی كودك و بزرگسالان،تشك های بادی كم جا  و چند منظوره و تشك مواج و ساده جهت استفاده های دائمی در اتاق خواب و  محل كار، تشك های بادی برای دیسك كمر و آرتروز مناسب است.بسیار كوچك و كم حجم  می باشد و وزن بسیار سبكی دارند و براحتی می توان آن را با خود حمل كرد. نرمی و راحتی فوق العاده ای دارند و استفاده از آنها خوابی آرام و لذت بخش را نوید می دهند بهترین جایگزین رختخواب ها با حجم بالا هستند و  مناسب برای مهمان ها جهت استراحت شبانه می باشد. بهترین نوع تشك بادی یك نفره  و بهترین مدل تشك بادی دو نفره اینتكس را از ما بخواهید.برای مشاوره خرید با ما تماس بگیرید

    قیمت تمامی محصولات اینتكس بروز می باشد پمپ های بادی اینتكس 2 سال ضمانت پس از فروش دارند و  تمامی محصولات بادی شامل 48 ساعت تست سلامت كالا و خدمات پس از فروش می باشد.

  • مبل بادی

    انتخاب مبلمان خوب صرفاً انتخاب یک طرح زیبا با پارچه هایی جذاب و رنگارنگ نیست ؛بلکه انتخابی است حساس که برای انجام آن باید فاکتورهای زیادی را مد نظر قرار داد. فاکتورهایی که نه تنها شامل خصوصیات و استانداردهای مبلمان می شوند، بلکه به ارتباط مبلمان با فضایی که در آن قرار می گیرد نیز، می پردازد.هر تکه از مبلمان شما می تواند دارای خصوصیات ارگونومیکی باشد. مبلمان ارگونومیک یا اصطلاحاً مهندسی شده، به مبلمانی گفته می شود که به کاربر اجازه می دهد بدون هیج آسیبی فیزیکی (بخصوص در استفاده طولانی مدت) بیشترین بهره وری را داشته باشد. در کنار استفاده آسان و ایمن، ابعاد و استانداردهایی برای این منظور وجود دارد که در هر حالتی اعم از: نشسته، ایستاده و خوابیده، آسیب را به حداقل ممکن کاهش می دهد. در هنگام فعالیت های نشسته مانند: تماشای تلویزیون و کار با کامپیوتر، مبلمان ارگونومیک باعث می شود که شما در حالتی درستی نشسته باشید، بدون اینکه به مفاصل کمر و گردن شما فشار وارد شود.انواع مختلف مبل بادی چرمی،برزنتی،مبل بادی intex،مبل بادی طبی و یوگا ،مبل بادی راحتی و مبل بادی مخملی و ضدتعریق،در رنگ های گوناگون . مبل بادی را می توان در اتاق کودک، نشیمن، گوشه سالن و.......استفاده کرد.مبل بادی را می توان به مبل بادی کودک،بزرگسال،شیبدار،  مبل بادی تخت خواب شو تقسیم کرد.یکی از انواع مبل بادی کاناپه بادی است که خود از لحاظ جنس به دو نوع تقسیم میشوند نوع اول: تمام چرم،کاناپه ای که در برخی از قسمت ها رویه جیر دارد این قسمت ها بیشتر بخش هایی هستند که با بدن شخص تماس مستقیم دارند مثل صندلی وپشتی. نوع دوم :کاناپه تمام جیر میباشدوبیشتر مناسب محیط منزل است از کاناپه بادی نوع اول در بیرون از منزل نیز میتوان استفاده کرد.

    قیمت تمامی محصولات اینتكس بروز می باشد پمپ های بادی اینتكس 2 سال ضمانت پس از فروش دارند و  تمامی محصولات بادی شامل 48 ساعت تست سلامت كالا و خدمات پس از فروش می باشد.

  • تخت خواب بادی

    بیشتر افراد در خرید تختخواب مشکل دارند و فروشگاه های بزرگی که از انواع تخت ها پر شده اند، انتخاب تختخواب را مشکلتر کرده است. اما آشنایی با انواع تخت خواب ها و کاربرد هر یک از آنها می تواند کمک خوبی برای کسانی باشد که در انتخاب آن مشکل دارند. کاهش کیفی محصولات و افزایش قیمت ها، خرید وسایل منزل که متناسب با فضای خانه باشد را به یکی از دغدغه های مردم تبدیل کرده است. از سوی دیگر خانه هایی با متراژ کم و زیادی وسایل به یکی از معضلات خانه تبدیل شده است. بعد از یک روز کاری خسته کننده همه ما به دنبال یک خواب راحت شبانه هستیم. تختخواب مناسب، مطمئنا در راحتی خواب ما تاثیرگذار است به همین خاطر قبل از خرید تختخواب، باید مطمئن باشیم که چه نوعی از آن برای ما مناسب است. راحتی و مدل تخت، هر دو از فاکتورهایی است که هنگام خرید باید به آنها توجه کنید. شاید هنگام خرید از طرح و مدل یک تخت خوشتان بیاید اما به خاطر داشته باشید که مهمتر از همه اینها راحتی شماست. پس به دنبال تختی باشید که در وهله اول راحتی شما را تضمین کند، ضمن اینکه مطابق با سلیقه تان نیز باشد.آشنایی با انواع تخت ها به شما کمک می کند که با توجه به خواسته ها و امکاناتی که دارید، تخت دلخواه خود را انتخاب کنید.تغییر شیوه های زندگی در دوره معاصر، موجب تغییرات عظیمی در زمینه الگوهای مبلمان نیز شده است. تختخواب هایی که با هوا پر می شوند یکی از انواع این موارد هستند که با ضرورت های زندگی معاصر تناسب دارند و راحت و متناسب هستند. وقتی که بچه ها بزرگتر می شوند، نیاز به وسایل بیشتری پیدا می کنند و در نتیجه فضای خانه کاهش پیدا می کند. با خرید تخت هایی که از باد پر و خالی می شوند می توانید زمانی که به آنها نیاز ندارید، هوای آنها را خالی کنید و در کمد خود نگهداری کنید. این تختخواب ها برای مسافرت یا زمانی که برایتان میهمان می آید بسیار مناسب هستند.  تخت بادی یا تخت خواب های بادی از محبوب ترین محصولات بادی شركت اینتكس می باشد.با بیش از 115 طرح متنوع  تخت خواب های بادی یك نفره و دو نفره  تمام مخمل فوتر در رنگ بندی متفاوت می باشد.تخت خواب های بادی بهترین جایگزین برای تخت خواب های چوبی و فنری و فلزی هستند. مزایای تخت خواب بادی:حجم كم و مقاومت بالا،پر و خالی شدن كمتر از 3 دقیقه،حمل و نقل آسان،قابلیت استفاده در فضاهای كوچك،دفاتر و آپارتمان ها،از نظر اقتصادی نیز مقرون و به صرفه است،بسیار مناسب برای استفاده میهمانان، بدون نیاز به انبار كردن حجم بالایی از رخت خواب،سبكی فوق العاده،نرمی و راحتی استاندارد،قابل حمل بودن برای مصارف گوناگون،هزینه پایین،ضد تعریق،مصرف برق بسیار پایین،تمامی تخت خواب های اینتكس را از ما بخواهید با قیمت مناسب فقط كافیست خودتان قیمت ها را مقایسه كنید. ما بهترین هارا برای شما می خواهیم.تخت های بادی اینتکس از خواب رفتگی اعضای بدن مثل دست یا پا در موقع خواب جلوگیری کرده و نقش موثری در آرامش کامل در هنگام خواب دارد.
    از سایر مزیت های این تخت های بادی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
    ۱- قابلیت حمل آسان، وزن کم
    ۲- بسیار مناسب برای استفاده میهمانان بدون نیاز به انبار کردن حجم بالایی از رختخواب

    ۳- قابلیت استفاده در فضاهای کوچک، دفاتر و آپارتمانها ( امکان پر و خالی شدن در زمان بسیار کم)

    قیمت تمامی محصولات اینتكس بروز می باشد پمپ های بادی اینتكس 2 سال ضمانت پس از فروش دارند و  تمامی محصولات بادی شامل 48 ساعت تست سلامت كالا و خدمات پس از فروش می باشد.

  • پمپ ها

    پمپ های برقی مسافرتی و پمپ های خانگی، در عمل تفاوت این دو محصول به ولتاژ ورودی آنهاست، پمپ مسافرتی می تواند با استفاده از انرژی الکتریکی فندک اتومبیل کار کند و قدرت آن تفاوت چندانی با پمپ های برقی معمولی ندارد، پمپ های برقی خانگی نیز به همین صورت می باشند ولی تنها یک دوشاخه مخصوص اتصال به برق شهری را دارند که در ایران به طور معمول (220 - 240 )ولتی می باشد.لازم به ذکر است که پمپ های برقی قابلیت تخلیه باد درونی را نیز دارا می باشند، به این صورت عمل کم کردن باد آن در مدت زمان کمتری صورت می گیرد و از اتلاف زمان شما جلوگیری می شود. البته برخی از پمپ های دستی نیز چنین ویژگی دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. پمپ های دستی، گزینه بعدی باد کردن تشک بادی می باشد، این دسته از محصولات به دلیل قیمت مناسب از محبوبیت بالایی برخوردار هستند، که در سه اندازه تولید می شود، کوچک ترین پمپ فوق العاده ظریف بوده و برای باد کردن تشک های یک نفره و دو نفره معمولا مناسب نیست و تنها برای تشک های بادی کمپینگ مناسب است که محفظه باد کردن کمی دارد، نوع دوم پمپ های باد متوسط هستند، این پمپ ها می توانند به صورت دستی یا پایی مورد استفاده قرار گیرند به این صورت که یا پمپ را بر روی زمین قرار داده و محصول را باد کنید و یا اینکه به صورت کامل در دست بگیرید. سومین پمپ دستی پمپ های بزرگ هستند، تفاوت این محصولات با سایر پمپ ها در اندازه و قابلیت خالی کردن باد محصول است، از این پمپ نمی توان به صورت دستی استفاده کرد و می بایست با قرار دادن آن بر روی زمین عمل باد کردن را انجام دهید.آخرین نوع پمپ نوع پدالی آن است این نوع پمپ با استفاده از فشار پا عمل می کند و قدرت قابل قبولی دارد به علاوه قیمت آن نه به اندازه پمپ های برقی بالاست و نه به اندازه پمپ های دستی با مشکلات ضعیفی مواجه است تعادل موجود دراین کالا ارزش آن راچند برابر افزایش میدهد. 

    قیمت تمامی محصولات اینتكس بروز می باشد پمپ های بادی اینتكس 2 سال ضمانت پس از فروش دارند و  تمامی محصولات بادی شامل 48 ساعت تست سلامت كالا و خدمات پس از فروش می باشد.

  • مبل هپی چیر

    مبلی که به عنوان یکی از خاص ترین مبل های قابل حمل در میان سایر دسته ای محصولات شناخته شده است و از کیفیت بسیار خوبی بهره می برد. ساختار و آرگونومی این مبل به گونه ای است که خریدار احساس راحتی بسیاری در هنگام استفاده از آن می کند.مبل هپی چیر از زیبا ترین مبل ها می باشد و دارای ویژگی های خاص و منحصربه فردی می باشد ، این مبل برای مصارف خانگی و همچنین شرکت ها و اداره ها بسیار مناسب است. این مبل در ابعاد بزرگ طراحی شده است و در داخل آن از فیبرهای خرد شده سبک و استاندارد استفاده شده است ، این مبل قابل استفاده برای سنین می باشد و هر کسی می تواند از استفاده از آن لذت ببرد ، مبل های هپی چیر به گونه ای می باشند که هنگامی که فرد از مبل استفاده میکند به هر شکلی که روی مبل بنشیند مواد داخل مبل هپی چیر از داخل پخش شده و فضاهای خالی بدن را پر میکند و شما میتوانید آنرا به هر شکلی که میخواهید به آن فرم دهید و این مبل  به هر حالتی شکل میگیرند و قابل استفاده می باشند.

در صفحه
نمایش 61 - 90 از 237 قلم کالا
نمایش 61 - 90 از 237 قلم کالا