ثبت نام کنید

محصولات جدید

محصولات ویژه

وان و استخر 

وان و استخر

سرگرمی و تفریح توام با ورزش قطعا یکی از ضروریات زندگی امروز است.مخصوصا اگر سرگرمی و تفریح در آب تمییز خانگی باشد.
از دیگر محصولات بادی شركت اینتكس وان بادی و استخر بادی می باشد.استخرهای بادی اینتکس مناسب برای سنین مختلف از کودک تا سایز بزرگ و خانوادگی می باشد از قابلیت هایی که استخر بادی اینتکس دارند می توان به کارکرد آن ها با انواع پمپ های ...

سرگرمی و تفریح توام با ورزش قطعا یکی از ضروریات زندگی امروز است.مخصوصا اگر سرگرمی و تفریح در آب تمییز خانگی باشد.
از دیگر محصولات بادی شركت اینتكس وان بادی و استخر بادی می باشد.استخرهای بادی اینتکس مناسب برای سنین مختلف از کودک تا سایز بزرگ و خانوادگی می باشد از قابلیت هایی که استخر بادی اینتکس دارند می توان به کارکرد آن ها با انواع پمپ های باد اشاره کرد.امروزه با مشغله ی زیاد وقت برای شنا رفتن به استخر کم پیش می آید ، بنابراین استخر های بادی پیشنهادی برای کمبود وقت می باشد. استخربادی انواع مختلفی دارد استخر كودك و بزرگسال ، استخر ساده و طرح دار، استخر مربع و مستطیل و دایره،استخر های طلقی،استخر های سایبان دار ، استخر های صندلی دار...
مزایای استخر بادی اینتکس:نصب و راه اندازی بسیار راحت و آسان بدون نیاز به زیر سازی و گود برداری و هزینه های آبندی استخر ، قیمت بسیار مناسب و ارزان ، قابلیت جابه جایی و نقل وانتقال استخر به مکان دیگر است و همچنین بسیار کم حجم بوده و بعد ازجمع شدن جا گیر نمی باشد. همچنین باز و بسته کردن و پر و خالی کردن باد داخل آنها در زمان کوتاهی انجام میشود.و درصد آسیب پذیری بسیار پایینی دارند.
استفاده از وان بادی مورد تایید پزشکان نیز قرار گرفته و هم بسیار  لذت بخش است.  برای استخوان درد و در مفاصل و دیسک کمر مفید بوده و همچنین بسیار لذت بخش میباشد.
intex یكی از بهترین شركت ها در خصوص محصولات بادی می باشد  ، شركت tidbit بهترین ها را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت برای شما در نظر گرفته است.
با هر سبك و سلیقه ای هستید از سایت ما دیدن فرمایید و محصول مورد نظر خورد را انتخاب كنید خرید به صورت اینترنتی،حضوری و تلفنی. برای مشاوره در خصوص خرید استخر های بادی با ما تماس بگیرید.

قیمت تمامی محصولات اینتكس بروز می باشد پمپ های بادی اینتكس 2 سال ضمانت پس از فروش دارند و  تمامی محصولات بادی شامل 48 ساعت تست سلامت كالا و خدمات پس از فروش می باشد.

بیشتر

زیرشاخه‌ها

  • استخرهای فریمی خانوادگی

    نوع دیگری از استخر های پیش ساخته تولید شده توسط شرکت اینتکس استخر های پیش ساخته مستطیلی در ابعاد و جنس بدنه های مختلف می باشد. همانطور که می دانید استخر های پیش ساخته مستطیلی از بهترین و با کیفیت ترین جنس های بدنه ساخته شده و در مقابل استخر های گرد و بیضی از کاربرد و مقاومت بالاتری بهره می برند.استخرهایی که در بین تمام استخر های پیش ساخته اینتکس از کیفیت، ابعاد، ظرفیت، مقاومت و کاربرد بسیار بالایی بهره می برد. اما جنس بدنه تشکیل دهنده استخر های فریمی فایبرگلاس آنها در واقع به صورت کلی از پلاستیک بسیار با کیفیت فایبرگلاس ساخته شده که توان بالایی را در برابر فشار و دمای آب خواهد داشت. اما این نوع استخر ها تماما از فریم های آلومینیومی ساخته شده که علاوه بر ضد زنگ بودن توان بالایی را نیز در نگهداری کل بدنه خواهند داشت.این استخر بزرگ نه تنها در تفریحات آبی بلکه در مسائل کاری نیز مانند کشاورزی، ذخیره آب و بخصوص پرورش ماهی کاربرد خواهد داشت.مزایای استخر فریمی نصب سریع وآسان می باشد. استخر پیش ساخته بدون نیاز به گود برداری  ارزانتر از ساختن استخر ،قابل جابجایی واستفاده در فضای مسقف و آزاد ، قابل نصب در حیاط و ویلا، ایمنی بالا(به علت نرم بودن بدنه در صورت برخورد هیچ آسیبی بوجود نمیاید) نصب و راه اندازی آسان در یک ساعت ،دیواره استخرفریمی از چندین لایه مجزاتشكیل شده است. اولین شركتی كه تولید،خرید و فروش استخر پیش ساخته جهت استفاده های ویلایی،كشاورزی،پرورش ماهی و استفاده های آموزشی جهت مهد كودك ها و مراكز آموزشی و آب درمانی را آغاز نمود اینتكس می باشد كه بدلیل رقابت در قیمت تمام شده محصول چند سالی است كه فعالیت خود را تحت لیسانس آمریكا ادامه می دهد.

    استخر فریمی اینتكس را به راحتی می توانید نصب كنید ویژگی اینگونه محصولات این است كه بسیار سبك هستند و به راحتی جمع می شوند و فضای اشغال شده استخر را دوباره بازیابی كنید. از استحكام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. دارای لوازم جانبی كامل هستند و برای نگهداری آب داخل استخر نیاز به هیچگونه وسیله دیگری اعم از لوله كشی و یا پمپ های تصفیه بزرگتر ندارند. قیمت آنها در مقایسه با استخر های ساختمانی و سازه ای بسیار ارزان است. از استخر های اینتكس جهت آب درمانی ،مشكلات استخوان درد و آرتروز جهت راه رفتن داخل آن و دیگر مصارف این چنینی مورد استفاده قرار می گیرد.

    همچنین میتوانید نمونه های استخر بادی را ببینید.

    قیمت تمامی محصولات اینتكس بروز می باشد پمپ های بادی اینتكس 2 سال ضمانت پس از فروش دارند و  تمامی محصولات بادی شامل 48 ساعت تست سلامت كالا و خدمات پس از فروش می باشد.

  • استخرهای EasySet

    اولین شركتی كه تولید،خرید و فروش استخر پیش ساخته و فایبر گلاس پرتابل،توكار و متحرك برزنتی جهت استفاده ویلا،كشاورزی،پرورش ماهی و استفاده آموزشی جهت مهد كودك ها و مراكز آموزشی و آب درمانی را آغاز نمود اینتكس می باشد. مزایای استخر های پیش ساخته:نصب سریع و آسان استخر پیش ساخته، حمل و نقل و جابجایی راحت و آسان، دارای پمپ تصفیه و لوازم جانبی، قابل نصب در حیاط و ویلا ،ساخته شده از سه لایه PVC با استحكام بسیار بالا، DVD آموزش نصب. استخر های easy set intex در ابعاد كوچك و بزرگ و مناسب برای بزرگسالان و استفاده های خانگی تولید می شوند با داشتن ابعاد و كیفیت بسیار بالا می تواند برای صنعت پرورش ماهی و آبزیان نیز مورد استفاده قرار گیرند. این محصولات نیز از پمپ  تصفیه بهره برده است و قابل استفاده در تمام سایز ها خواهد بود و همچینین شنا و تفریح در ویلا یا منزل. شركت تیدبیت عرضه كننده تمامی استخر های پیش ساخته اینتكس به صورت جزئی و عمده.

    قیمت تمامی محصولات اینتكس بروز می باشد پمپ های بادی اینتكس 2 سال ضمانت پس از فروش دارند و  تمامی محصولات بادی شامل 48 ساعت تست سلامت كالا و خدمات پس از فروش می باشد.

  • استخر بادی

    خرید استخر بادی در سایز ها و طرح های مختلف برای لذت بردن از تابستانی خنك، با ضمانت اصالت کالا در فروشگاه اینترنتی استخر بادی تیدبیت 

    فروشگاه تیدبیت یکی از بهترین نمایندگی های فروش محصولات بادی اینتکس و دارنده انواع استخر بادی در هر سایز وقیمتی که شما بخواهید می باشد.

    تمام لذت شنا کردن به تمیز و سبک بودن آب استخر است که با پرداخت هزینه بسیار پایین میتوانید برای همیشه یک استخر زیبا و خانگی را برای خود داشته باشید.

    با اطمینان و سال ها فعالیت در این زمینه میتوانیم ادعا کنیم که ما دارای بهترین کیفیت و تضمین بعد خرید برای شما هستیم.

    سرگرمی و تفریح توام با ورزش قطعا یکی از ضروریات زندگی امروز است.مخصوصا اگر سرگرمی و تفریح در آب تمییز خانگی باشد.

    از دیگر محصولات بادی شركت اینتكس وان بادی و استخر بادی می باشد. استخرهای بادی اینتکس مناسب برای سنین مختلف از کودک تا سایز بزرگ و خانوادگی می باشد از قابلیت هایی که استخر بادی اینتکس دارند می توان به کارکرد آن ها با انواع پمپ های باد اشاره کرد.امروزه با مشغله ی زیاد وقت برای شنا رفتن به استخر کم پیش می آید ، بنابراین استخر های بادی پیشنهادی برای کمبود وقت می باشد. استخربادی انواع مختلفی دارد استخر كودك و بزرگسال ، استخر ساده و طرح دار، استخر مربع و مستطیل و دایره،استخر های طلقی،استخر های سایبان دار ، استخر های صندلی دار...
    مزایای استخر بادی اینتکس :نصب و راه اندازی بسیار راحت و آسان بدون نیاز به زیر سازی و گود برداری و هزینه های آبندی استخر ، قیمت بسیار مناسب و ارزان ، تولید متنوع در اندازه ها و سایزهای مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف ، قابلیت جابه جایی و نقل و انتقال استخر به مکان دیگر ، همچنین بسیار کم حجم بوده و بعد از جمع شدن جای زیادی را اشغال نمی کند.استخر بادی  وسیله‌ای مناسب است تا بتوانید لحظات خود و فرزندانتان را پر از شادی و نشاط کرده و لحظاتی خوش را تجربه کنید. این استخر های بادی ابعادی کوچک و جمع و جور داشته تا شما بتوانید از آن برای آشنایی فرزندان خردسال خود با شرایط آب و شنا کردن استفاده کنید. موادی که در ساخت بدنه این استخر استفاده شده دوام زیادی دارد و هرگونه تضمینی را از فروشگاه تیدبیت بخواهید.

    قیمت تمامی محصولات اینتكس بروز می باشد پمپ های بادی اینتكس 2 سال ضمانت پس از فروش دارند و  تمامی محصولات بادی شامل 48 ساعت تست سلامت كالا و خدمات پس از فروش می باشد.

  • وان بادی

    وان بادی ، در ابعاد و سایزهای گوناگون می باشد . بچه ها آبتنی کردن را خیلی دوست دارند یک وان بادی از نوع پی وی سی برای حمام منزل شما بهترین انتخاب برای کودک شماست وان بادی کودک برای بازی کودکان در  حمام و تراس ویا هرجایی که شما نیاز داشته باشید قابل استفاده است .نصب و راه اندازی وان بادی بسیار راحت و آسان است. از ویزگی های مهم وان بادی این است که می توانید آن را به راحتی  جابه جا کنید ضمن اینکه بسیار کم حجم بوده و بعد از جمع شدن جاگیر نمی باشد .این وان ها ی بادی در بسته بندی های کوچک با انواع طرح های مختلف برای تمامی سلیقه ها با قیمتی مناسب به کار می رود  وان های حمام بادی بیشتر در داخل حمام منزل كاربرد دارد و از كیفیت بسیار بالایی برخوردار است با خرید وان بادی دیگر نیازی به هزینه های اضافی برای خرید وان حمام نیست.در كمترین زمان و هزینه یك وان بادی با سلیقه خودتان در حمام راه اندازی كنید.نوع جنس آنها بسیار مقاوم بوده و در صد آسیب پذیری بسیار پایینی دارند. وان های کوچک مخصوص کودکان و نوزادان بهترین گزینه برای شست‌وشوی کودکان کوچک است. به هیچ عنوان توصیه نمی شود نوزاد را در وان حمام کنید. وان های بادی مخصوص کودکان که در فروشگاه ها تیدبیت تهیه کنید، بهترین گزینه برای شستن فرزند دلبند شما است.وان (تشت یا لگن) را از آب گرم پر کنید. مراقب باشید آب داغ نباشد تا پوست نازک و حساس کودک آسیب نبیند. دمای مناسب برای حمام کردن کودک، 90 درجه فارنهایت (32 درجه سلسیوس) است. شما همواره میتوانید با خرید استخر بادی و وان بادی راحتی خود را چندین برابر کنید.

    قیمت تمامی محصولات اینتكس بروز می باشد پمپ های بادی اینتكس 2 سال ضمانت پس از فروش دارند و  تمامی محصولات بادی شامل 48 ساعت تست سلامت كالا و خدمات پس از فروش می باشد.

  • جکوزی

    جکوزی نام شرکت آمریکایی تولید کننده وان حمام گردابی است که اولین محصول این شرکت وان حمام با جت های آب ماساژ دهنده است این شرکت در سال 1915 تاسیس شد. بنیانگذار این شرکت برادران جکوزی بودن که در سال 1900 از ایتالیا به امریکا مهاجرت کرده بود دفتر مرکزی این شرکت در کالیفرنیا قرار دارد. جکوزی در واقع محیط بسته حوضچه مانندی است که آب موجود در آن فضا جهت ماساژدادن عضله های مختلف بدن بکار می رود.از جکوزی به منظور رفع خستگی وماساژدادن آبی استفاده می شود ماساژ در زیر آب از روش های درمانی بسیار موثر در رفع درد عضلات مفاصل واستخوان میباشد. جكوزی بادی آماده و پرتابل بوده و از نوع جكوزی های پیش ساخته به شمار می آیند و دارای ظرفیت های مختلفی هستند جكوزی های پیش ساخته را به راحتی در هر مكانی كه دوست دارید می توانید نصب و راه اندازی كنید ودر مدت زمان اندك تمام خستگی شما را به آرامش تبدیل میكند.گرما همچنین روی گیرنده های درد تاثیر می گذارد و آستانه تحمل درد را بالا می برد. در بعضی موارد در دردهای مفصلی و عضلانی هم نقش درمان کننده دارد، یعنی باعث می شود التهاب کاهش پیدا کند. بنابراین استفاده از سونا و جکوزی می تواند برای این درد ها مفید باشد. البته این موضوع فقط در مورد دردهای مزمن صدق می کند و دردهای حاد با گرما بدتر می شوند. جکوزی قدرت عضلات را کم نمی کند وقتی فرد در محیط گرم قرار می گیرد، عروق مرکزی اش تنگ و عروق محیطی بدنش گشاد می شوند و گردش خون در عضلاتش افزایش پیدا می کنند. به عبارتی گردش خون در ارگان های مرکزی از جمله احشای داخل شکم و ریه ها کاهش پیدا کرده و در ارگان های سطحی تر مثل عضلات و پوست بالا می رود. لازم به ذکر است که گرما باعث شل شدن عضلات می شود، اما قدرت عضله را کم نمی کند و باعث ناتوانی آن نمی شود، بلکه باعث کاهش احساس گرفتگی و کوفتگی می شود. جکوزی علاوه بر داشتن خاصیت گرمادهی، ویژگی ماساژدهی نیز دارد. بنابراین بیشتر از سونا، گردش خون را در عضله بالا می برد.

    قیمت تمامی محصولات اینتكس بروز می باشد پمپ های بادی اینتكس 2 سال ضمانت پس از فروش دارند و  تمامی محصولات بادی شامل 48 ساعت تست سلامت كالا و خدمات پس از فروش می باشد.

در صفحه
نمایش 211 - 240 از 353 قلم کالا
نمایش 211 - 240 از 353 قلم کالا