کوادکوپتر سایما حرفه ای

x8HG

کوادکوپتری با ابعاد کوچک اما با قابلیت‌های فراتر از یک اسباب‌بازی است.

جزییات بیشتر

این محصول در انبار موجود نیست

تولید کننده
Syma

29,000,000 ریال

افزودن به علاقه‌مندی‌ها

مشخصات

طول50 سانتی متر
عرض50 سانتی متر
ارتفاع19 سانتی متر

اطلاعات بیشتر

معرفی کلی محصول 

xbom storm پهپادی بسیار کوچک است که می‌توان آن را با یک ریموت کنترل نسبتا پیشرفته به پرواز درآورد و هیجان پرواز با یک اسباب‌بازی جذاب را تجربه کرد. یکی از تفریحات پرطرفدار که جدیداً باب شده کواد کوپترها هستند. این وسایل پرنده از انواع پهبادها هستند که در زیرمجموعه مالتی‌روترها قرارگرفته‌اند. یکی از انواع آن‌هاست که توسط شرکت معتبر «syma» طراحی و به بازار ارائه شده است.

ویژگی کواد کوپتر:
کواد کوپتر Syma X8HG کواد کوپتر Syma X8HG جدیدترین محصول کمپانی Syma ، با امکانات و قابلیت هایی فوق العاده توسط این مجموعه به نام طراحی شده است ، ماشینک مفتخر است این پرنده شگفت انگیز را برای اولین بار در ایران (مخصوصاٌ جنوب کشور)، به صورت کاملا اورجینال به همراه پشیبانی قطعات به کاربران خود ارائه نماید . کواد کوپتر Syma X8HG دارای ۴ موتور قدرتمند براش است که دارای قدرت فوق العاده بالایی برای حمل این جثه نسبتاً بزرگ هستند . این پرنده امکان چرخش ۳۶۰ درجه ای را در هوا دارا می باشد ، کواد روتور Syma X8HG دارای ۶ ژایروسکوپ برای حفظ تعادل بیشتر در حین پرواز می باشد.

  • نوع رادیو کنترل ۲.۴ GHz
  • برد رادیو کنترل  300 متر
  • نوع باتری۷.۴v 2000mAh
  • مدت زمان شارژ شدن ۱3۰ دقیقه
  • مدت زمان شارژدهی 10 بین 12 دقیقه
  •  دارای ۶ عدد جایرو حرفه ای (برای تعادل) 
  • سیستم پرواز خودکار (position holding)  دارد – کنترل ارتفاع
  • قابلیت مانور  سرعتی با چرخش ۳۶۰ درجه
  • نوع دوربین 8 مگا پیکسل با کیفیت HD 
  • مشخصات دوربین قابلیت عکاسی8 MP HD
  • قابلیت فیلم برداری 8 MP HD
  • ارسال لحظه ای تصویر
  • دارای 4 گیگا بات حافظه
  • برد ارسال لحظه ای تصویر۵۰ تا ۸۰ متر
  • قابلیت ارتقاء دوربین و نصب دوربین گوپروا
  • شارژر
  • ملخ اضافی یک سری کامل
  • گارد محافظ ملخ
  • پیچ گوشتی
  • دفترچه راهنما
  • ابعاد با گارد: 50*50*۱9 سانتی متر
  • رنگ بندی قرمز و طوسی
وجود یک مانت لرزش گیر برای فیلم برداری بهتر:
وجود یک مانت لرزش گیر موجب شده است که لرزشهای ناشی از حرکت کواد کوپتر به دوربین انتقال پیدا نکرده و تصاویر صاف و شفافی برای شما ثبت نماید، این مانت ثابت بوده و فقط وظیفه ضربه گیری را دارد و بهتر است قبل از پرواز زاویه مورد نظر را برای دوربین تعیین نمایید و بعد از تعیین زاویه پهباد را پرواز دهید زیرا از روی ریموت امکان چرخش دوربین در جهات مختلف وجود ندارد. با وجود این لرزه گیر و قابلیت تنظیم ارتفاع پرواز امکان ضبط تصاویر بینظیری از مناظر را به شما میدهد.

جنس بدنه

جنس بدنه این پرنده از نوع پلاستیک بسیار منعطف بوده و در برابر ضربه بسیار مقاوم است، و با توجه به وزن کم و سبک بدنه کوادکوپتر قدرت و استحکام بی نظیری در برابر ضربه از خود نشان می دهد، رنگ بندیهای موجود از به رنگ قرمز و طوسی می باشد که در نوع خود بسیار جذاب می باشد.


ابعاد

 ابعاد پرنده کواد کوپتر syma-x8hg با ابعاد بزرگ ۵۰ در ۵۰ سانتی متر به بازار ارائه شده است و با وجود موتورهای براش پر قدرت در ساختار این پرنده قدرت زیادی جهت هاور نمودن داراست.

تعادل پرواز بالا و پایداری فوق العاده syma-x8hg با جایروهای دقیق:

 در این ورژن از syma سری ۸ از یک میکرو پروسسور بسیار قدرتمند که نقش جایرو را ایفا میکند استفاده شده است، این جایرو ۶ محوره بوده و نسبت به ورژنهای قبلی از نظر نرم افزاری و سخت افزاری ارتقا پیدا کرده است، نتیجه کار تعادل بسیار بالای این پرنده می باشد که با مقایسه پروازی ای که انجام شد این مورد به صورت کاملا محسوس قابل رویت بود، در این ورژن تعادل و میزان ارتفاع گیری دستگاه جهت پروازی پایدار به این میکرو پروسسور محول شده است.


باتری و تایم پرواز کواد کوپتر syma-x8hg :

  باتری این پرنده از نوع لیتیوم پلیمر بوده و ۲ سل می باشد ظرفیت این بارتری ۲۰۰۰ میلی آمپر می باشد که با قدرت تخلیه ۲۵ سی میتواند تایم پروازی بین 10 الی 12 دقیقه را برای شما فراهم نماید، شارژ این باتری توسط شارژر ارائه شده بر روی پک دستگاه حدود 130 دقیقه زمان می برد، البته شما میتوانید با تهیه باتری یدک و شارژر حرفه ای مدت زمان پرواز خود را به راحتی افزایش دهید و از پرواز با این کوادروتور لذت ببرید.


رادیو کنترل:

 رادیو کنترل X8HG نسبت به دو ورژن دیگر یعنی x8c و X8G تفاوت چندانی نداشته است و بهتر است بگوییم همان رادیو با همان ابعاد در این ورژن نیز تکرار شده است، در واقع رادیو کنترل syma به قدری قدرتمند است که نیازی به تغییر خاصی نخواهد داشت، رادیو کنترل کواد کوپتر syma x8HG از نوع ۲.۴ GHz بوده و برد آن تا ۳۰۰ متر می باشد، در طراحی این رادیو کنترل اصول حرفه ای رعایت شده است و به راحتی میتوانید از طریق این ریموت پرنده خود را تحت اختیارتان قرار دهید. کواد کوپتر Syma X8HG دارای یک رادیو کنترل همراه با LCD جهت مدیریت و نمایش برنامه پرواز است ..

قابلیت پرواز بی سر (Headless mode):

کواد کوپتر Syma X8HGاز قابلیت های بسیاری مانند Headless ( حالت بدون سر ) بر خوردار است که در صورتی که دستگاه در آسمان زاویه سرش تغییر کند با فشردن و فعال سازی دکمه Headless همان زاویه جلوی دستگاه می شود و کنترل برای شما بسیار آسان می گردد.


قابلیت حمل دوربینهای اسپرت :

 کوادروتور syma-x8w به دلیل بهره گیری از موتورهای قدرتمند می تواند دوربینهای اسپرت تا وزن ۱۰۰ گرم را به راحتی با خود حمل نماید و مجهز به یک هلی شات حرفه های شود.


نتیجه گیری کلی از بررسی کوادروتور syma-x8w :

 نتیجه گیری کلی از بررسی کوادروتور syma-x8hg: با توجه به بررسی های انجام شده و تستهایی که کارشناسان ماشینک بر روی این کوادروتور انجام داده اند، اینطور به نظر می رسد، اگر قصد دارید با یک بودجه متوسط پرنده ای را خریداری نمایید که از نظر ظاهری بسیار شکیل باشد و دارای دوربین با کیفیتی باشد و از پایداری پروازی بالایی برخوردار باشد و همچنین با اضافه شدن قابلیت تنظیم و تثبیت ارتفاع ، کواد کوپتر syma-x8hg می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این پرنده هم به عنوان یک کواد نیمه حرفه ای بدون جی پی اس و با وجود دوربین ۸ مگا پیکسلی HD یک مولتی روتور ایده آل جهت آموزش پرواز و همچنین تصویر برداری نیمه حرفه ای می باشد، شما به راحتی میتوانید بدون نیاز به نصب مانت گوپرو به روی بدنه این دستگاه، دوربینهای هم سایز گوپرو را در مانت خود پرنده قرار داده و از ثبت لحظات خود لذت ببرید و با وجود مانت لرزه گیر و قابلیت تنظیم ارتفاع پرواز امکان ضبط تصاویر بینظیری از مناظر را به شما میدهد. شما کاربران می توانید براحتی پرنده خود را در میان سایر پرنده ها به پرواز در آورید ، ژایروسکوپ های موجود در پرنده تعادل و ثبات پرنده شما را در هنگام پرواز تضمین خواهند کرد که کیفیت و ثبات فوق العاده بالایی را در هنگام پرواز برای شما تداعی خواهد کرد . syma X8HG دارای چراغ های پر نور اما کم مصرف هستند که موجب می گردد علاوه بر اعلام شرایط پروازی در هنگامی که شب است و سر و ته پرنده به درستی معلوم نیست به شما نیز کمک نماید تا به در ستی آن را تشخیص داده و هدایت نمایید . quadcopter Syma X8HG در سطحی متوسط طراحی و ساخته شده است و برای افراد مبتدی تا نیمه حرفه ای و تمام حرفه ای بسیار مناسب است .

توجه :

این هلیکوپتر مناسب افراد ۱۴ سال به بالا و تمامی افرادی که در سطح متوسط و بالاتر هستند میباشد . کیفیت کوادکوپتر X8HG SYMA توسط فروشگاه tidbit تضمین می شود





نقد و نظرات

نظر خود را بیان کنید

 کوادکوپتر سایما حرفه ای

کوادکوپتر سایما حرفه ای

کوادکوپتری با ابعاد کوچک اما با قابلیت‌های فراتر از یک اسباب‌بازی است.

نظر خود را بیان کنید

محصولات مشابه