کاتالوگ

ثبت نام کنید

محصولات جدید

محصولات ویژه

قایق بادی 

قایق بادی

خرید قایق بادی ، قایق بادی موتوری در طرح ها و رنگ های متنوع در فروشگاه اینترنتی قایق بادی تیدبیت

تمامی محصولات دارای تضمین اصالت کالا می باشد.

تیدبیت فروشگاه اینترنتی است که عرضه کننده انواع قایق های بادی از مدل استخری تا مدلهای حرفه ای جیمینی و عرضه کننده قایق بادی مخصوص امداد و نجات و هلال احمر نیز می باشد که کلیه محصولات خود را با اصل ...

خرید قایق بادی ، قایق بادی موتوری در طرح ها و رنگ های متنوع در فروشگاه اینترنتی قایق بادی تیدبیت

تمامی محصولات دارای تضمین اصالت کالا می باشد.

تیدبیت فروشگاه اینترنتی است که عرضه کننده انواع قایق های بادی از مدل استخری تا مدلهای حرفه ای جیمینی و عرضه کننده قایق بادی مخصوص امداد و نجات و هلال احمر نیز می باشد که کلیه محصولات خود را با اصل سلامت و تضمین کالا ارائه میکند.

قیمت تمامی محصولات اینتكس بروز می باشد ، تمامی محصولات بادی شامل 48 ساعت تست سلامت كالا و خدمات پس از فروش می باشد.

قایق بادی چیست

قایق بادی نوعی قایق سبک است که بخشی از بدنه آن از محفظه‌های نرم و انعطاف ‌پذیری تشکیل شده است که پر از گاز یا هوا است.قایق سواری تفریحی ارزان و لذت بخش است که انجام آن در 4 فصل سال در نقاط مختلف امکان پذیر است. قایق بادی بوسیله یک ساختار پیش‌رانش حرکت می کند که قایق بادی موتوری نیز به آن می گویند و گونه ای دیگر که بوسیله پارو حرکت میکند که موسوم به قایق بادی پارویی می باشد. این قایق ها برای آب های خروشان نیز کاربرد دارند. سایر مدل ها توسط پدال نیز حرکت می کنند.

نوع جنس آنها بسیار محکم و مقاوم است و با خاطری آسوده میتوانید از آن در آبهای عمیق و حتی خروشان استفاده نمایید به دلیل محفظه های باد زیاد ایمنی آنها بسیار بالا رفته به طوری که اگر در هنگام استفاده از قایق های بادی سوراخ شود و از یک نقطه آسیب ببینند ، دیگر محفظه های آن همچنان پر از هوا بوده و هیچ تاثیری بر روی قایق نخواهد داشت و افراد سوار بر قایق میتوانند به مسیر خود ادامه دهند ، استحکام و مقاومت بسیار بالایی دارند و در برخی از آن تحمل وزن حتی تا 6 نفر را هم دارند و میتواند بهترین وسیله برای تفریح و ماهیگیری باشد.

تمامی قایق ها با برند اینتكس و بست وی را با قیمت های مناسب و بسیار ارزان از فروشگاه تیدبیت بخواهید.
قایق های بادی تیدبیت قابلیت های زیادی دارند از جمله بسیار سبک و کوچک هستند ، بسیار مطمئن و قابل اطمینان برای استفاده در داخل سد ، دریا و آبهای پر عمق هستند ، هزینه آنها بسیار ارزان و به صرفه است ،حمل آنها بسیار راحت می باشد همچنین به راحتی در صندوق خودرو و یا باربند آن جای میگیرند.

به نظر ما چیزی که برای قایق بادی حائز اهمیت می باشد استحکام و محکم بودن جنس بدنه و روکش آن است زیرا برای به دل آب ها زدن باید از امنیت و آسودگی خود و خانواده مان اطمینان خاطر حاصل کنیم با محصولات قایق بادی اینتکس ما این اطمینان را به شما می دهیم.

با هزینه ای اندک این لذت را به خود و کودکانتان هدیه کنید.

بیشتر
در صفحه
نمایش 31 - 60 از 86 قلم کالا
نمایش 31 - 60 از 86 قلم کالا